joi, 11 martie 2010

leapsa ca o provocare ... merge la Corina!



1. Cel mai de preţ lucru: ziua de maine (cu sanatate, treaba, bani in buzunar si vesti bune).
2. Când sunt supărat: scriu pe blogul celui care m-a suparat si daca nu-mi publica commentul, scriu pe-al meu si mai incrancentat (ca intre timp am devenit si frustrata :D ) … asta a fost ultima oftica, sper sa nu apara alta pana public “leapsa si provocare”!
3. Cea mai frumoasă vacanţă: nu-mi plac vacantele, imi plac delegatiile adica sa plec cu “jobul” – platesc altii tot si-mi dau si diurna!
4. Când vreau să mă relaxez: cant cu Pink, ma uit la Ant3, citesc carti, bloguri, in bobi si-n cafea!
5. Alte locuri unde aş trăi: Numai in tara “Apele Internationale” (chiar ma gandesc la asta), la limita: Monte Carlo, cu conditia sa am suficienti bani si ca monegascii sa fie exact asa cum (a)par! Atat!
6. Cel mai fericit am fost când: Intr-o dimineata de mai perfecta, mergand pe jos pe Calea Victoriei, spre jobul perfect, lasand in pat, acasa, barbatul perfect! Atunci mi-am zis “Bai da’ fericita sunt!”
7. Nu spun nu propunerii: Rusinoase! eee glumesc eee Provocarilor de orice fel ar fi, daca ma entuziasmeaza!
8. Mă feresc de: nimic – as rata niscaiva experiente!
9. Am emoţii când: mai mereu, sunt o norocoasa si o bogata!
10. Regret că: nu-s mai slaba, mai inalta (as pune la picioare 5 cm), fara burta!
11. Nu aş renunţa niciodată la: viata!
12. Cei mai buni prieteni: ingerii!
13. Mă enervez când: nu reusesc sa transmit corect ceea ce simt sau vreau sa spun si mesajele mele ranesc, ofenseaza, intristeaza, oripileaza “publicul si personajele principale”. Figurantii nu ma preocupa.
14. O zi perfectă: oricare in care nu primesc vesti proaste! … Azi Nu Este! am primit una, trista!
“Leapsa si provocare” merge, evident, la Corina Sporea, cea pe care o admir foarte mult! Nu va zic blogul, sa-l gsiti voi! Corinaaaaa……

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu